Pogoji uporabe

Informacije, ki so na voljo na brezplacnonasplet.si so namenjene zgolj splošnim informativnim namenom. Vse informacije na spletni strani so podane v dobri veri, vendar TYR DevGroup, spletni razvoj, Staš Romih s.p. ne daje nobenih zagotovil ali jamstev kakršne koli vrste, izrecnih ali nakazanih, glede natančnosti, primernosti, veljavnosti, zanesljivosti, razpoložljivosti ali popolnosti kakršnih koli informacij na spletni strani.


TYR DevGroup, spletni razvoj, Staš Romih s.p. v nobenem primeru ne odgovarja za kakršno koli posebno, neposredno, posredno, posledično ali naključno škodo ali kakršno koli škodo, ki bi nastala zaradi uporabe spletne strani ali zanašanja na informacije, ki so na njej na voljo. Uporaba spletne strani in zanašanje na kakršne koli informacije na spletni strani je izključno na lastno odgovornost.

Splošni pogoji

I. Del: Splošne določbe

1. Definicije


1.1

Storitve podjetja TYR devgroup, spletni razvoj, Staš Romih s.p. (v nadaljevanju ponudnik) obsegajo vse storitve, ki so ponujene oz. Opredeljene na spletnih straneh www.brezplacnonasplet.si, www.tyrdev.si, www.tyrdev.io, vključno z izvedbo delavnic in izobraževanj, ki so lahko izvedene samostojno ali kot del druge storitve (v nadaljevanju storitve).

1.2

Ponudnik storitev je podjetje TYR devgroup, spletni razvoj, Staš Romih s.p., Otemna 4b, Šmartno v Rožni dolini 3201, Slovenija, ID za DDV 26865505.

1.3

Naročnik ponudnika je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je s ponudnikom preko zgoraj navedenih spletnih strani ali na drug ustrezen način sklenila poslovno razmerje za uporabo storitev (v nadaljevanju naročnik).

1.4

Uporabnik storitev ponudnika je vsaka pravna ali fizična oseba, ki uporablja njegove storitve (v nadaljevanju uporabnik).

1.5

Stranka ponudnika je vsak naročnik ali uporabnik storitev ponudnika (v nadaljevanju stranka).


2. Veljavnost in uporaba splošnih pogojev


2.1

Splošni pogoji ponudnikov so zavezujoči za vse stranke, pri čemer splošne določbe (I. Del) veljajo za vse storitve, za posamezno storitev pa lahko poleg splošnih določb veljajo tudi posebne določbe (II. Del).

2.2

Ti splošni pogoji veljajo tudi za stranke, ki storitve uporabljajo na podlagi pogodbe oziroma drugega razmerja s tretjo osebo, ki ni ponudnik in ima s ponudnikom sklenjeno pogodbo, na podlagi katere ponudnik tej tretji osebi daje pravico, da svojim uporabnikom podeljuje pravico do uporabe storitev. Pri takih strankah s sprejemom teh splošnih pogojev oziroma z uporabo storitev ne nastane nobeno pogodbeno razmerje med ponudnikom in uporabnikom. V primeru neskladja med določbami teh splošnih pogojev in pogodbe med tretjo osebo in njenim uporabnikom se uporabljajo določila teh splošnih pogojev.

2.3

Stranka z uporabo ponudnikovih storitev potrjuje, da je seznanjena s celotno vsebino teh splošnih pogojev, jih razume in jih v celoti sprejema.

2.4

Splošni pogoji imajo skupaj z opravljenim naročilom storitev preko spletnih strani ponudnika naravo pogodbe, sklenjene med ponudnikom in naročnikom. V kolikor ponudnik in naročnik skleneta pogodbo v pisni obliki, splošni pogoji dopolnjujejo pogodbena določila. V primeru neskladja imajo posamezna določila pogodbe prednost pred določili splošnih pogojev.

2.5

Sestavni del teh splošnih pogojev so ceniki storitev posameznega ponudnika, ki so objavljeni na spletnih straneh ponudnika (v nadaljevanju: cenik).

2.6

Ponudniki so upravičeni spreminjati določila teh splošnih pogojev brez predhodnega obvestila strankam, vključno s spremembami cen posameznih storitev, pri čemer se za datum spremembe šteje objava na straneh ponudnika.

2.7

Stranke so dolžne tedensko spremljati spletne strani ponudnikov glede morebitnih sprememb splošnih pogojev, saj v roku 15 dni od objave le-te začnejo neposredno učinkovati in se poslovno razmerje nadaljuje pod spremenjenimi pogoji.

2.8

V primeru spremembe cenikov, spremenjene cene veljajo z dnem objave.

3. Cene in komercialni pogoji


3.1

Vse cene v cenikih oziroma na spletnih straneh so v evrih (€) in, če ni posebej določeno drugače, vsebujejo zakonsko predpisani davek na dodano vrednost (DDV).

3.2

Naročnina za storitve se obračunava za obračunsko obdobje, ki je navedeno v cenikih, po vsakokrat veljavnem ceniku. Če za posamezne storitve v cenikih obračunsko obdobje ni navedeno, znaša obračunsko obdobje 1 koledarski mesec. Storitve, ki se zaračunavajo enkratno, se obračunajo ob naročilu.

3.3

Stranka se obvezuje, da bo ponudniku plačevala storitve v roku 15 dni od izstavitve računa. Če je stranka s plačilom kateregakoli računa v zamudi za več kot 20 dni, ima ponudnik pravico, da ji takoj prekine dobavo vseh storitev brez predhodnega opozorila. Ponudnik v takšnem primeru ne odgovarja za nikakršno premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi stranki utegnila nastati zaradi prekinitve dobave storitev s strani ponudnika.

3.4

Enake posledice za stranko nastopijo v primeru, če po izteku obdobja, za katerega je bila sklenjena pogodba oziroma naročena storitev, ne sprejme ponudnikove prve nove ponudbe in ne plača zneska po ponudbi. Ponudnik prekine dobavo storitev stranki z iztekom obdobja, za katerega je bila pogodba sklenjena oziroma naročena storitev.

3.5

Če ponudnik naročniku ne pošlje ponudbe, se šteje, da ne želi skleniti poslovnega razmerja in v takem primeru zanj ne more nastati nobena obveznost, prav tako stranki zaradi opustitve posredovanja ponudbe ne odgovarja za morebitno škodo.

3.6

Stranka je seznanjena in soglaša, da ima ponudnik pravico, da v primeru strankinega preplačila, napačnega ali dvojnega plačila, v primeru izdaje delnega ali celotnega dobropisa s strani ponudnika ipd., ko mora ponudnik nakazovati denar nazaj stranki ali izdajati dodatne dokumente, stranki zaračunati s tem povezane administrativne stroške.

3.7

V primeru, ko stranka, ki ni potrošnik, zahteva izdajo računa/-ov v papirnati obliki, ima ponudnik pravico stranki zaračunati administrativne stroške izdaje računa.

Stranka soglaša, da vsa komunikacija med naročnikom, predstavniki naročnika in Ponudnikom poteka po elektronski pošti. To vključuje tudi račun v elektronski obliki, ponudbe in predračune, obvestila o poteku storitev, opozorila o kršenju splošnih pogojev ipd.


4. Sklenitev, trajanje in prenehanje naročniške pogodbe, načini plačila


4.1

Ob naročilu storitev ponudnik pošlje naročniku ponudbo na naročnikov e-poštni naslov, ki ga je naročnik navedel ob naročilu. Poslovno razmerje se smatra za sklenjeno oziroma ponudnikova ponudba za sprejeto z dnevom nakazila naročnika na transakcijski račun ponudnika. Poslovno razmerje je sklenjeno oziroma ponudba sprejeta pod razveznim pogojem, to je, če ponudnik v treh (3) delovnih dneh poslovnega razmerja ne odpove. Ponudnik in stranka soglašata, da je odpoved lahko poslana po e-pošti. Ponudba predstavlja sestavni del poslovnega razmerja med ponudnikom in naročnikom.

Slike, vsebovane v ponudbi ter v drugih ponudnikovih gradivih, vključno s spletnim mestom, so simbolične in se stranke nanje v nobenem primeru ne morejo sklicevati ali na njihovi podlagi karkoli terjati od ponudnika.

4.2

Pogodbeni stranki lahko kadarkoli in brez odpovednega roka s pisnim obvestilom drugi stranki odstopita od pogodbe, če nasprotna stranka, tudi po predhodnem opozorilu, krši določila te pogodbe ali drugi stranki povzroča škodo.

4.3

Če ponudnik v primeru iz prejšnjega odstavka odstopi od pogodbe, stranki ni dolžan omogočiti uporabe storitve, ki jo je ta morda plačala ali zakupila vnaprej, prav tako ji za neporabljen del storitve ni dolžan plačati nadomestila ali odškodnine.

4.4

Stranki lahko kadarkoli odpovesta pogodbo. Če pogodbo odpove ponudnik, je odpovedni rok 30 dni. Po preteku odpovednega roka ponudnik ni več dolžan zagotavljati storitev in ne odgovarja za škodo, ki bi stranki nastala zaradi prenehanja zagotavljanja storitev.

4.5

Če ni v ponudbi ali v pisni pogodbi med stranko in ponudnikom izrecno določeno drugače, se pogodba med ponudnikom in stranko sklepa za nedoločen čas, vendar pa si ponudnik izrecno pridržuje pravico do spremembe cene in drugih pogojev za uporabo storitev v času trajanja pogodbe, za kar bo stranki poslal novo ponudbo.

4.6

Ponudnik lahko pogodbo kadarkoli odpove, in sicer s 30-dnevnim odpovednim rokom. Prav tako se šteje, da je ponudnik odpovedal pogodbo, če stranka ne sprejme prvo poslane ponudbe, ki mu jo pošlje ponudnik v skladu s 1. Odstavkom tega člena. V takem primeru pogodba preneha veljati z iztekom 30-dnevnega roka, odkar je ponudnik stranki odposlal ponudbo.

4.7

Če pogodbo odpove stranka in prejme ponudnik odpoved vsaj 15 dni pred iztekom tekočega obračunskega obdobja, pogodba preneha veljati z iztekom zadnjega dne obračunskega obdobja. Če prejme ponudnik odpoved manj kot 15 dni pred iztekom tekočega obračunskega obdobja, pogodba preneha veljati z iztekom zadnjega dne naslednjega obračunskega obdobja. Odpoved pogodbe lahko stranka poda le v pisni obliki z žigom podjetja in podpisom odgovorne osebe.

4.8

Če je bila pogodba izrecno sklenjena za določen čas, bo ponudnik pred iztekom obdobja, za katero je bila sklenjena pogodba oziroma naročena storitev, stranki poslal novo ponudbo. Če stranka prve ponudbe ne sprejme in ne plača zneska po ponudbi, v roku, ki je naveden v ponudbi, pogodba preneha veljati z iztekom zadnjega dne obdobja, za katerega je bila sklenjena. Če stranka ponudbo sprejme, velja pogodba naprej, vendar zanjo veljajo pogoji, navedeni v ponudbi, ki s tem postane sestavni del pogodbe.

4.9

Stranka se obvezuje, da bo poravnala vse obveznosti, ki so nastale do dneva prenehanja sodelovanja. Če stranka v primeru predplačila storitev za določeno časovno obdobje predčasno odpove pogodbo, ni upravičena do vračila vnaprej plačanega zneska, razen v primeru grobega kršenja pogodbenih obveznosti s strani ponudnika ali če uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga po pogojih iz 12.1 člena teh splošnih pogojev.

4.10

Če je ponudnik stranki odobril obročno plačilo, stranka pa je storitev že začela koristiti, bo ponudnik stranki izdal avansni račun za vsako prejeto plačilo, po plačilu oziroma po zapadlosti zadnjega obroka pa račun.

4.11

Če v primeru iz prejšnjega tega člena stranka ne plača posameznega obroka, ji lahko ponudnik omeji, izklopi ali kako drugače onemogoči storitev, ki jo je stranka že prejela, oziroma ji prepove udeležbo na nadaljnjih delih (modulih) delavnice. Navedeno velja tudi v primeru, če stranka sicer izpolnjuje ostale obveznosti, ki jih ima do ponudnika na podlagi drugih pogodb, dogovorov ali naročil.

4.12

Kadar stranka kot metodo plačila za ponudnikovo storitev izbere plačilo s kreditno kartico, ponudnik kartice ne bo bremenil, dokler stranka ne bo prejela plačane storitve oziroma dokler se storitev ne bo začela izvajati.

4.13

Če stranka v skladu z zakonom ali temi splošnimi pogoji odstopi od pogodbe s ponudnikom, kartica pa je bila že obremenjena za znesek storitve, bo ponudnik plačana sredstva vrnil na kreditno kartico oziroma jih na drug dogovorjen način vrnil stranki.

4.14

Ponudnik ne zbira številk in drugih podatkov, ki se nanašajo na kreditne kartice in jih uporabniki posredujejo preko katere od ponudnikovih spletnih strani. Te podatke zbirajo izključno ponudniki plačevanja s kreditnimi karticami.

4.15

Stranka je dolžna pri plačevanju s kreditno kartico na kateri od spletnih strani ponudnika, zagotoviti vse razumne ukrepe, da zavaruje varnostne elemente kreditne kartice, ki omogočajo identifikacijo stranke in so vezani na stranko.

4.16

O dejstvu ali sumu zlorabe kreditne kartice v povezavi s plačilom na kateri od spletnih strani ponudnika je dolžna stranka nemudoma obvestiti ponudnika in svojega ponudnika plačilnih storitev.

4.17

V primeru zlorabe kreditne kartice se lahko stranka z morebitnimi zahtevki obrne na svojega ponudnika plačilnih storitev, skladno z določbami Zakona o plačilnih storitvah in sistemih. Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki je stranki nastala zaradi zlorabe kreditne kartice.


5. Roki za izvedbo storitev


5.1

Kadar je predmet naročila storitev, ki jo mora ponudnik izvesti ali zagotoviti po navodilih stranke (npr. Izdelava spletnega mesta ipd.), mora ponudnik storitev izvesti v roku, ki je naveden v ponudbi, ceniku ali v korespondenci med ponudnikom in stranko. Če so v ponudbi ali drugje navedeni različni roki za posamezne sklope oziroma postavke storitve, se šteje, da ponudnik ni prišel v zamudo, če je prekoračil rok za posamezen sklop oziroma postavko, celotno storitev pa je dokončal v za to predvidenem roku.

5.2

Roki za izvedbo storitve se lahko podaljšajo na prošnjo stranke, če se ponudnik s tem strinja.

5.3

V primeru višje sile se roki za izvedbo storitve podaljšajo za čas trajanja višje sile, pod pogojem, da ponudnik stranko obvesti o nastopu višje sile, takoj ko je to mogoče. Za višjo silo se štejejo tudi dogodki, ki izvirajo iz sfere ponudnika.

5.4

Če je za začetek, nadaljevanje ali dokončanje storitve s strani ponudnika nujno ali koristno sodelovanje stranke (npr. Izbira med več opcijami, potrditev predlaganih rešitev, dostava vsebin in materialov, podajanje ključnih informacij za izvedbo, potrditev prenosa domene ipd.) In stranka zamudi dogovorjeni rok oziroma ne odgovori nemudoma na poziv ponudnika, ima ponudnik pravico, da vse predvidene roke izvedbe podaljša za 3 krat. Če je to mogoče, lahko ponudnik v takem primeru po lastni presoji s skrbnostjo dobrega strokovnjaka sam opravi ustrezne izbire in odločitve namesto stranke. V takem primeru stranka od ponudnika ne more uveljavljati odgovornosti za izbiro ali odločitev.

5.5

Če pride do podaljšanja roka izvedbe iz prejšnjega odstavka tega člena in stranka tudi v podaljšanem roku ne izpolni svoje sodelovalne dolžnosti, lahko ponudnik po lastni presoji vztraja pri pogodbi ali od nje odstopi.


6. Avtorske pravice


6.1

Kadar ponudnik v storitev, ki jo zagotavlja stranki, vključi svoje obstoječe avtorsko delo (npr. Programsko kodo, fotografijo, sliko, film, besedilo, logotip ipd.) Ali kadar tako avtorsko delo izdela po navodilih in željah stranke, se na stranko prenesejo le tiste materialne avtorske pravice na takem avtorskem delu, ki so nujno potrebne, ter v obsegu in trajanju, ki sta nujno potrebna, za to, da lahko stranka storitev uporablja v skladu z njenim ekonomskim namenom.

Ne glede na 1. Odstavek tega člena stranka v nobenem primeru ne more pridobiti nobenih pravic na računalniških programih (aplikacijah, modulih ipd.), ki jih je razvil ponudnik ali glede katerih je ponudnik imetnik materialnih avtorskih pravic. Določba tega odstavka velja tudi v primeru, ko je bila taka aplikacija izdelana ali spremenjena na željo stranke. Na računalniških programih iz tega odstavka pridobi stranka zgolj časovno omejeno pravico uporabe takih programov v skladu z njihovim ekonomskim namenom oziroma v skladu s temi splošnimi pogoji ali ponudbo. Pravica uporabe iz tega odstavka lahko traja največ za čas veljavnosti pogodbe med ponudnikom in stranko. Čas uporabe ponudnikovih storitev za licence, ki so veljavne na več računalnikih, začne teči ob namestitvi na prvi računalnik. Ponudnik ima pravico, da svoje avtorstvo oziroma imetništvo materialnih avtorskih pravic kadarkoli označi na način, ki ga sam izbere, kar lahko vključuje tudi njegov logotip in povezavo na njegovo spletno mesto. Navedena pravica ponudnika ne more biti omejena z dejstvom, da stranka plačuje za ponudnikove storitve. Ponudnik lahko kadarkoli spremeni način označitve avtorstva oziroma imetništva materialnih avtorskih pravic. Ponudnik svoje pravice ne sme izvrševati na način, ki bi nesorazmerno posegal v pravice in interese stranke.

6.2

Vse ostale materialne avtorske pravice, moralne avtorske pravice in druge avtorske pravice, ki se v skladu s 1. Odstavkom tega člena ne prenesejo na stranko, so pridržane ponudniku.

6.3

Brez izrecnega pisnega soglasja ponudnika je stranki prepovedano posegati v avtorska dela iz 1. Odstavka tega člena, jih predelovati ali prirejati ter prenašati pravice na teh delih na tretje osebe.

6.4

Brez izrecnega pisnega soglasja ponudnika stranka nima pravice dostopa do izvorne kode programov, ki so del storitve, ki je predmet pogodbe med ponudnikom in stranko ali ki podpirajo ali omogočajo njeno delovanje. Prav tako naročnik nima pravice do predelave izvorne kode.

6.5

Če storitev, ki jo zagotovi ponudnik, vsebuje avtorska dela, ki jih je priskrbela stranka, stranka ponudniku jamči, da ima na teh delih ustrezne materialne avtorske pravice in mu odgovarja za škodo, ki bi jo ponudnik utrpel zaradi zahtevkov tretjih oseb, ki se nanašajo na ta avtorska dela.

6.6

Na strežnikih ni dovoljeno neavtorizirano shranjevati avtorsko zaščitenih dokumentov (datotek) in programov.


7. Prenos storitve k drugemu ponudniku


7.1

Če so predmet sodelovanja med ponudnikom in stranko storitve, ki vključujejo gostovanje ali hrambo podatkov na oziroma s pomočjo ponudnikove strojne opreme, in se stranka odloči za prenos k tretji osebi, ponudnik tak prenos izvede samo, če so hkrati izpolnjeni naslednji pogoji:

• Stranka ima poravnane vse zapadle obveznosti do ponudnika;

• Strojna in sistemska programska oprema tretje osebe izpolnjuje tehnične zahteve za prenos; v dvomu lahko ponudnik o tem zahteva od stranke in od tretje osebe pisno izjavo;

• Stranka vnaprej poravna predvidene stroške prenosa, v skladu s cenikom, po predhodno izdanem računu ponudnika.

• Ne glede na prvi odstavek tega člena prenos spletnih strani ter njim sorodnih storitev in vsebin k drugemu ponudniku ni mogoč.


8. Konkurenca in varovanje podatkov


8.1

Ponudnik in stranka se obvezujeta kot poslovno tajnost varovati vse podatke o drugi stranki, do katerih bosta prišla pri svojem poslovnem sodelovanju, in sicer ves čas sodelovanja ter vsaj še tri (3) leta po prenehanju veljavnosti pogodbenega razmerja.

8.2

Ne glede na odločbo prejšnjega člena smeta stranki med svojimi referencami javno objaviti in navajati dejstvo sodelovanja z nasprotno stranko in predmet sodelovanja (rešitev), prav tako pa smeta na svojem spletnem mestu in v publikacijah objaviti spletne povezave do rešitve, ki jo je izvedel oziroma zagotovil za naročnika.

8.3

Informacij, ki se v skladu s 1. Odstavkom tega člena štejejo za poslovno skrivnost, stranki ne smeta sami ali skupaj z drugimi uporabljati za namene izven te pogodbe, prav tako pa jih ne smeta posredovati tretjim osebah ali jim omogočiti seznanitve z njimi.

8.4

Za poslovno skrivnost se ne štejejo informacije in podatki, ki so bili v času sklenitve te pogodbe javno znani in zakonito dostopni (objavljeni) na običajen način (npr. Na spletnih straneh, v javnih evidencah, v medijih ipd.).

8.5

Stranki se zavezujeta, da bosta osebne podatke delavcev in pogodbenih sodelavcev nasprotne stranke, s katerimi se bosta seznanili pri izvrševanju te pogodbe ali v zvezi z njo, varovali skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.


9. Podpora strankam


9.1

Strankam je na voljo tehnična podpora, ki se praviloma vrši preko elektronske pošte ali telefonskih številk, ki so objavljene na spletnih straneh ponudnikov.

9.2

Ponudnik je obvezan upoštevati le zahtevke za podporo, ki so bili oddani preko spletnih strani ponudnikov ali poslani na elektronske naslove ponudnikov, ki so za takšne primere navedeni na spletnih straneh, iz kontaktne e-pošte naročnika, ki jo je navedel ob naročilu storitev (v nadaljevanju e-pošta naročnika).

9.3

Nudenje podpore je lahko pogojeno oziroma omejeno z določeno vrsto naročniškega razmerja oziroma s cenikom ponudnika.

9.4

Naročnik z opravljenim naročilom storitev dovoli ponudniku pošiljanje informacij, obvestil in anketnih vprašalnikov, ki so neposredno ali posredno povezani s storitvami ponudnika, na e-pošto naročnika za ves čas trajanja pogodbenega razmerja.


10. Pravice in obveznosti ponudnika


10.1

Storitve ponudnika so odvisne od splošnega delovanja omrežja internet. Stranka razume, da je dostopnost strežnikov odvisna od tretjih oseb, ponudnik storitev pa bo naredil vse, kar je v njegovi moči za neprekinjeno in nemoteno delovanje.

10.2

Ponudnik se obvezuje, da bo časovni okvir za opravljanje tehničnih vzdrževalnih posegov na strežnikih od 22.00 ure do 06.00 ure. V primeru načrtovane prekinitve, daljše od 2 ur, bo naročnik obveščen preko elektronske pošte ali prek spletnih strani ponudnika najmanj 2 dni pred posegom.

10.3

Ponudnik ima pravico uporabiti pozitivne izjave strank, ki jih pridobi preko elektronskih sporočil in telefonskih razgovorov, v tržne namene. Ponudnik se zavezuje, da bo podatke anonimiziral in s tem onemogočil identifikacijo stranke, razen v primeru, ko od stranke pridobi eksplicitno privolitev.

10.4

Ponudnik ima pravico uporabiti podatke iz strežniških dnevnikov in drugih virov za analitiko, boljšo segmentacijo strank in trženje strankam.


11. Izključitev in omejitev odgovornosti ponudnika ter odgovornost stranke


11.1

Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki bi pri uporabi njegovih storitev ali v zvezi z njimi nastala stranki, če je škoda posledica:

• Ravnanja stranke ali osebe, za katero stranka odgovarja oziroma deluje v strankinem interesu;

• Ravnanja tretjih oseb;

• Višje sile; za višjo silo se štejejo tudi daljša prekinitev dobave ali motnje v dobavi električne energije, nepredvidena napaka na strojni ali programski opremi, izpad internetnega omrežja ali motnje v dostopu do njega, tehnične težave ponudnika kolokacije strežnikov ali drugih dobaviteljev produktov in storitev, ki jih potrebuje ali uporablja ponudnik; navedeni dogodki se štejejo za višjo silo, tudi če izvirajo iz sfere ponudnika.

11.2

Pravna obvestila, ki so del spletnega mesta, ki ga za stranko izdela ponudnik, služijo izključno kot primer oziroma kot pomoč stranki pri oblikovanju besedila pravnih obvestil. Ponudnik poziva stranke, da to besedilo ustrezno preoblikujejo tako, da bo ustrezalo njihovim konkretnim potrebam in namenu spletnega mesta. Ponudnik ne prevzema nobenega jamstva ali garancije za pravilnost tega besedila; odgovornost ponudnika za kakršnikoli škodo zaradi tega besedila je izključena.

11.3

V vsakem primeru je odgovornost ponudnika omejena na znesek, ki ga je stranka plačala ali bi ga bila morala plačati ponudniku v zadnjem letu pred nastankom škodnega dogodka.

11.4

Ponudnik ni odgovoren za naročnikove datoteke, ki se shranjujejo na ponudnikovih strežnikih.

11.5

Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki bi stranki ali z njo povezani osebi nastala zaradi okužb z virusi ali drugo zlonamerno kodo ali zaradi vdora v računalniški oziroma informacijski sistem.

11.6

Naročnik je odgovoren za izdelavo in shranjevanje varnostnih kopij svojih podatkov, ki se nahajajo na strežnikih ponudnika.

11.7

Uporabnik, ki pri uporabi storitve povzroči škodo ponudniku ali tretjim osebam, jo je dolžna povrniti po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti. Posredovanje podatkov, ki so potrebni za uveljavljanje odškodnine, oškodovancu ali od njega pooblaščeni osebi, sodišču ali drugemu pristojnemu organu se ne šteje za kršitev uporabnikovih poslovnih skrivnosti.

11.8

Stranka bo pri uporabi spletnih strani in aplikacij ponudnikov uporabljal najnovejše različice brskalnikov Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera. V primeru, da stranka ne uporablja najnovejših različic brskalnikov, ponudnik ni odgovoren za napačno delovanje ali prikaz strani in aplikacij.


12. Pravice in obveznosti naročnika


12.1

Pravica do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga 

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ima naročnik (potrošnik) pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje te pravice začne teči z dnem sklenitve pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Ponudnik bo na podlagi zahteve naročnika o odstopu od pogodbe storitev deaktiviral. Naročnika ob odstopu od pogodbe ne bremenijo stroški vračila ali deaktivacije. Za uveljavitev pravice do odstopa mora naročnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. Po elektronski pošti na naslov: hello@brezplacnonasplet.si) ali izpolniti obrazec za odstop od pogodbe, ki je naročnikom na voljo na tej povezavi.

12.2

Naročnik, ki je potrošnik, nima pravice odstopiti od pogodbe če:

• Gre za pogodbe o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov in je potrošnik odprl varnostni pečat oziroma je program aktiviral,

• Gre za opravljeno storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni (npr. Če je bila domena v vmesnem času aktivirana),

• Gre za digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni.

12.3

Če naročnik odstopi od pogodbe, mu bo ponudnik vrnil vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Povračilo ponudnik izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače.

12.4

Stranke, ki niso potrošniki, v nobenem primeru oziroma času nimajo pravice do vračila kupnine ob odpovedi naročenih storitev oz. Pogodbe po tem, ko je ponudnik že prejel njihovo plačilo.

12.5

Če pride do spremembe podatkov, ki jih je stranka navedla ob naročilu storitev, je dolžna o spremembi podatkov pisno obvestiti ponudnika najkasneje v roku 8 dni po nastanku spremembe. Poleg obvestila ponudniku, je stranka dolžna spremeniti podatke v uporabniških straneh in ostalih aplikacijah, ki jih nudi ponudnik. Naročnik trpi vse neugodne posledice opustitve obvestila o spremembi podatkov, tudi v primeru, če rok iz prejšnjega stavka še ni potekel.

12.6

Stranka odgovarja za tajnost, zaščito in uporabo dostopnih gesel ter uporabniških imen za dostop do storitev za sebe in za svoje uporabnike. Stranka odgovarja za vsebino storitev, ki jih ponuja, za zaščito zaupnih podatkov in za spoštovanje splošnih moralno-etičnih norm. Upoštevati mora tudi obstoječo zakonodajo glede objave in nudenja informacij, servisov in storitev ter odgovarja za vse posledice dovoljene in nedovoljene uporabe naročenih storitev za sebe in za svoje uporabnike.


13. Obveščanje uporabnikov in namen obdelave podatkov


13.1

Stranka se zaveda, da ji bo ponudnik v skladu 2. Odstavkom 158. Člena zekom-1, občasno pošiljal e-novice ali druga elektronska sporočila, ki se nanašajo na delovanje storitev in njihove zmogljivosti, novosti glede storitev, spremembe ali dopolnitve teh splošnih pogojev, informativne članke, akcije in ugodnosti pri uporabi storitev ter druga sporočila, ki se nanašajo na storitve. Stranka soglaša, da lahko ta obvestila vsebujejo tudi komercialna sporočila (reklame) ponudnika ali tretjih oseb.

13.2

Stranka je seznanjena in soglaša, da lahko ponudnik glede poslanih e-poštnih obvestil beleži podatke o tem, katera stranka je prebrala določeno e-poštno sporočilo ter katere spletne povezave v sporočilu je odprla (kliknila). Stranka soglaša, da lahko ponudnik tako pridobljene podatke uporablja za prilagoditev ponudbe in/ali vsebine bodočih e-poštnih obvestil, ki jih pošlje določeneni stranki.


14. Končne določbe


14.1

Ponudnik in stranka se zavezujeta spore reševati po mirni poti, v kolikor to ne bo mogoče, pa bo o sporih odločalo stvarno pristojno sodišče po vsakokratnem sedežu ponudnika. Ponudnik za reševanje potrošniškega spora ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS). Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov – SRPS.

14.2

Razmerje med ponudnikom in stranko se presoja po slovenskem pravu, brez uporabe pravil o mednarodnem zasebnem pravu in postopku.

14.3

Ponudnik besedila pogodbe ne shranjuje. Pogodbo je mogoče skleniti v slovenskem in angleškem jeziku.


II. Del: Posebne določbe za posamezne storitve


A. Registracija domen


A 1.

Stranka s sprejemom teh splošnih pogojev potrjuje, da je seznanjena in da sprejema pravila registra in registrarja za posamezno vrhnjo domeno in da se jih zavezuje v celoti spoštovati. Ponudnik vodi seznam registrov in registrarjev po posameznih vrhnjih domenah in na željo stranke le-tej posreduje podatke o registru in registrarju za določeno vrhnjo domeno. Spletne strani nekaterih registrov in splošnih pogojev registrarjev so v času veljavnosti teh splošnih pogojev dostopne na naslednjih spletnih povezavah:

• .com – http://www.verisigninc.com/

• .net – http://www.verisigninc.com/

• .org – http://www.pir.org/home

• .biz – http://www.neustar.biz/enterprise/domain-name-registry

• .info – http://info.info/

• .eu – http://www.eurid.eu/

• .si – http://www.register.si/

• .me – http://www.domain.me/

• .de – http://www.denic.de/

• .us – http://www.neustar.us/

• .mobi – http://mtld.mobi/

• .cc – http://www.verisigninc.com/

• .hr – https://domene.hr/portal/about/documents 

• Seznam registrov za ostale domenske končnice lahko najdete na http://www.iana.org/domains/root/db

• Splošni pogoji registrarjev:

o Https://opensrs.com/wp-content/uploads/Tucows_exhibita.html

o Https://joker.com/index.joker?Mode=page&page=terms_cond

o Https://www.ascio.com/policies/

o Https://www.eurodns.com/terms-and-conditions

o Https://openprovider.com/terms-conditions/

o Https://www.enom.com/terms/

o Https://www.resellerclub.com/legal-agreements

o Https://www.realtimeregister.com/resources/terms-conditions/

o Https://onlinenic.com/en/Content/content/118.html

Ponudnik ne odgovarja za napačne ali manjkajoče podatke v splošnih pogojih registrov ali registrarjev.

Stranka se zaveda, da oddaja naročila za registracijo, podaljšanje ali prenos domen ne garantira izvedene storitve. Stranka se strinja, da je v primeru delne izpolnitve naročila (npr. Naročenih 5 domen, uspešno registrirane 3 domene) pogodba sklenjena le za uspešno izvedene storitve. Ponudnik bo vrnil preostali plačani znesek skladno s splošnim delom teh pogojev poslovanja.

V primeru brezplačnega prenosa domene k Ponudniku, se pogodba med Naročnikom in Ponudnikom smatra za sklenjeno na dan oddaje naročila s strani Naročnika (in ne s prejetim plačilom kot določa splošni del).

A 2.

Stranka je seznanjena z dejstvom, da so pravila posameznega registra v celoti neodvisna od volje in ravnanj ponudnika ter da so registri samostojne osebe, ki niso povezane s ponudnikom.

A 3.

Naziva domene po plačilu in registraciji v zakupljenem obdobju ni možno zamenjati.

Storitve registracije .si domen, ki jih opravlja ponudnik (registrar .si domen), so podvržene pravilom in postopkom, ki jih določa javni zavod Arnes (register .si domen), zato si ponudnik pridržuje pravico do spremembe svoje ponudbe in splošnih pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila.

A 4.

Pravila in pogoji, s katerimi se strinjate ob naročilu .si domen, so:

• Https://www.register.si/splosni-pogoji/

• Https://www.register.si/ards-pravila/

• Https://www.register.si/pogoji-uporabe/

• Https://www.arnes.si/files/2019/01/Pravilnik-o-varstvu-osebnih-podatkov.pdf

• Https://www.register.si/dnssec-izjava/

A 5.

Stranka, ki je fizična oseba in ki pridobiva ali uporablja storitve ponudnika za namene izven njene poklicne ali pridobitne dejavnosti (potrošnik), lahko odstopi od registracije .si domene v roku 14 dni po registraciji, vendar le, če domena v vmesnem času ni bila aktivirana, pri čemer vnos DNS strežnikov v sistem za registracijo domen pomeni aktivacijo domene. O odstopu od registracije mora stranka ponudnika obvestiti preko telefona in e-pošte. Ponudnik bo sprožil postopek za izbris domene, v primeru uspešnega izbrisa pa bo vrnil vplačana sredstva za registracijo domene na osebni račun stranke v roku 30 dni.

A 6.

Stranka potrjuje, da je seznanjena s pravicami in z obveznostmi registranta domene – , ki jih določa ICANN

• Https://www.icann.org/resources/pages/benefits-2013-09-16-en

• Https://whois.icann.org/en/2013-raa-registrant-benefits-and-responsibilities

• Https://www.icann.org/resources/pages/faqs-f0-2012-02-25-en

• Https://www.icann.org/en/resources/registrars/registrant-rights/educational  

A 7.

Od 1. Januarja 2014 veljajo nova pravila za preverjanje pravilnosti podatkov o domenah. Stranka je dolžna skrbeti za pravilnost in ažurnost podatkov o domenah, še posebej vseh kontaktnih podatkov. Ob registraciji in prenosu domene bo registrar (ali ponudnik v imenu registrarja) zahteval potrditev kontaktnih podatkov preko e-poštno sporočila stranki. Če stranka podatkov ne bo potrdila v 15 dneh od dne, ko registrar pošlje e-poštno sporočilo, bo domena izklopljena. Ponudnik ni odgovoren za kakršno koli škodo, ki bi jo stranka utrpela zaradi izklopa domene. Prav tako ponudnik ni odgovoren za dostavo e-poštnega sporočila.

A 8.

Ponudnik si pridržuje pravico, stranka pa soglaša, da v primeru prenosa domen med ponudnikovimi dobavitelji, začasno spremeni kontaktne podatke za domeno. Ponudnik se zavezuje, da bo kontaktne podatke povrnil v prvotno stanje takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v trenutku, ko bo postopek prenosa med dobavitelji zaključen.

A 9.

Ponudnik si pridržuje pravico, da v času med registracijo domene in objavo vsebine s strani stranke pod registrirano domeno objavi kakršnekoli lastne vsebine, predvsem pa informacije o lastni ponudbi in storitvah. S strani ponudnika objavljena vsebina ne sme biti takšna, da očitno škoduje interesom stranke. Ponudnik mora objavljeno vsebino umakniti takoj, ko stranka razpolaga z lastno vsebino za objavo.

A 10.

Enako pravico kot v prejšnjem odstavku ima ponudnik tudi glede domen oziroma spletnih mest, glede katerih stranka ni plačala računa oziroma ni sprejela nove ponudnikove ponudbe.

A 11.

Stranka se strinja in potrjuje, da v primerih, ko je to nujno potrebno zaradi izvajanja naročenih storitev, ponudnik prilagodi podatke, ki jih pošlje registrarju ob registraciji domene. Primeri vključujejo, vendar niso omejeni na, registre, ki zahtevajo, da ima kupec zagotovljeno lokalno prisotnost v določeni državi.


B. Gostovanje in CDN DNS


B 1.

Gostovanje in CDN DNS

Cloudflare


Ponudnik gostovanja

AWS (Vzhod ZDA - Ohio) in Digitalocean (ZDA - New York)


Shranjevanje predmetov

Amazon S3 (ZDA)


Omrežje za dostavo vsebin (CDN)

Bunnycdn


Lokacije CDN:

Severna Amerika

• Atlanta

• Ashburn

• Boston

• Charlotte

• Chicago Volume

• Zvezek Dallasa

• Denver

• Honolulu

• Houston

• Kansas City

• Zvezek Los Angeles

• Miami Miami Volume

• Minneapolis

• Montreal

• New York

• Ogden

• Feniks

• Pittsburg

• San Jose

• Seattle

• Toronto

• Vancouver

V Evropi

• Amsterdam

• Athens

• Belgrade

• Budapest

• Bucharest

• Bratislava

• Chisinau

• Copenhagen

• Dublin

• Frankfurt Volume

• Helsinki

• Keflavik

• Khabarovsk

• Krasnoyarsk

• Kyiv

• London

• Lisbon

• Ljubljana

• Luxembourg

• Madrid

• Marseille

• Milan

• Moscow

• Novi Travnik

• Oslo

• Paris Volume

• Prague

• Riga

• Sofia

• Stockholm

• Vilnius

• Vienna

• Warsaw

• Zagreb

• Zurich

Azija in Oceanija

• Almaty

• Bangalore

• Baku

• Bangkok

• Bishkek

• Chennai

• Dhaka

• Hong Kong Volume

• Ho Chi Minh

• Istanbul

• Jakarta

• Karachi

• Kuala Lumpur

• Manila

• Mumbai

• Nicosia

• Kathmandu

• New Delhi

• Seoul

• Singapore

• Singapore Volume

• Taipei

• Tbilisi

• Tokyo Volume

• Tel Aviv

• Ulaanbaatar ISP

• Yerevan

Bližnji vzhod & Afrika

• Baghdad ISP

• Baghdad 2 ISP

• Bahrain

• Cairo

• Cape Town

• Dubai

• Fujairah

• Johannesburg

• Lagos

• Luanda

• Nairobi

• Riyadh

• Tunis

Latam

• Brasilia

• Buenos Aires

• Bogota

• Fortaleza

• Guatemala

• Lima

• Porto Alegre

• Rio de Janeiro

• San Juan

• San Pedro

• Sao Paulo

• Santiago

• Quito

• Queretaro

Oceanija

• Adelaide

• Auckland

• Brisbane

• Melbourne

• Perth

• Sydney

Načrtovani pops

• Curitiba, LATAM

• Salvador, LATAM

• Phnom Penh, Asia


C. CMS sistem


C 1.

Vsebina

Naša storitev vam omogoča objavo, povezovanje, shranjevanje, skupno rabo in kako drugače dajanje na voljo določenih informacij, besedila, grafike, videoposnetkov ali drugega gradiva (»vsebina«). Odgovorni ste za vsebino, ki jo objavite v ali prek storitve, vključno z njeno zakonitostjo, zanesljivostjo in ustreznostjo.

Z objavo vsebine v ali prek storitve izjavljate in jamčite, da: (i) je vsebina vaša (v vaši lasti) in/ali imate pravico do njene uporabe in pravico, da nam podelite pravice in licenco, kot je določeno v teh pogojih. , in (ii) da objava vaše vsebine v storitvi ali prek nje ne krši pravic do zasebnosti, pravic do objave, avtorskih pravic, pogodbenih pravic ali katerih koli drugih pravic katere koli osebe ali subjekta. Pridržujemo si pravico do ukinitve računa vsakogar, za katerega ugotovimo, da krši avtorske pravice.

Obdržate vse svoje pravice do katere koli vsebine, ki jo oddate, objavite ali prikažete v ali prek storitve, in ste odgovorni za zaščito teh pravic. Ne prevzemamo nobene odgovornosti za vsebino, ki jo vi ali katera koli tretja oseba objavite v storitvi ali prek nje. Z objavo vsebine z uporabo storitve pa nam podeljujete pravico in licenco za uporabo, spreminjanje, javno izvajanje, javno prikazovanje, reprodukcijo in distribucijo takšne vsebine v in prek storitve. Strinjate se, da ta licenca vključuje pravico, da damo vašo vsebino na voljo drugim uporabnikom storitve, ki lahko prav tako uporabljajo vašo vsebino v skladu s temi pogoji.

Podjete ima pravico, ne pa tudi obveznosti spremljanja in urejanja vseh vsebin, ki jih posredujejo uporabniki.

Poleg tega je vsebina, najdena na ali prek te storitve, last podjetja ali uporabljena z dovoljenjem. Omenjene vsebine ne smete distribuirati, spreminjati, prenašati, ponovno uporabljati, prenašati, ponovno objavljati, kopirati ali uporabljati navedene vsebine, v celoti ali delno, v komercialne namene ali za osebno korist, brez našega izrecnega vnaprejšnjega pisnega dovoljenja.

C 2.

Odgovornost obiskovalcev in uporabnikov

Nismo pregledali in ne moremo pregledati vse vsebine (kot so besedilo, fotografije, videoposnetki, zvok, koda, računalniška programska oprema, predmeti za prodajo in drugo gradivo), ki so jih v naših storitvah objavili uporabniki oz. Kdorkoli drug (»vsebina«) ali na spletnih mestih, ki se povezujejo na naše storitve ali so povezane z njimi. Nismo odgovorni za kakršno koli uporabo ali učinke vsebine ali spletnih mest tretjih oseb. Torej, na primer:

- Nimamo nadzora nad spletnimi mesti tretjih oseb.

– Povezava do ene od naših storitev ali iz nje ne predstavlja ali nakazuje, da podpiramo katero koli spletno mesto tretje osebe.

- Ne podpiramo nobene vsebine in ne izjavljamo, da je vsebina točna, uporabna ali neškodljiva. Vsebina je lahko žaljiva, nespodobna ali sporna; vključujejo tehnične netočnosti, tipografske napake ali druge napake; ali kršijo ali kršijo zasebnost, pravice do objave, pravice intelektualne lastnine ali druge lastninske pravice tretjih oseb.

- V celoti ste odgovorni za vsebino, ki je na voljo na vašem spletnem mestu, in vso škodo, ki izhaja iz te vsebine. Vaša odgovornost je zagotoviti, da je vsebina vašega spletnega mesta v skladu z veljavno zakonodajo in pogodbo.

- Nismo odgovorni za nobeno škodo, ki bi nastala zaradi dostopa, uporabe, nakupa ali prenosa vsebine, ali za kakršno koli škodo, ki bi nastala zaradi spletnih mest tretjih oseb. Odgovorni ste za sprejetje potrebnih varnostnih ukrepov za zaščito sebe in svojih računalniških sistemov pred virusi, črvi, trojanskimi konji in drugo škodljivo ali uničujočo vsebino.

- Vsaka vsebina, ki je naprodaj prek katere koli od naših storitev, je izključna odgovornost prodajalca, zato se morate glede morebitne škode, ki je posledica vašega nakupa ali uporabe vsebine, obrniti izključno na prodajalca.

- Nismo zavezani in ne bomo nosili nobene odgovornosti za kakršno koli komunikacijo, transakcije, interakcije ali spore med vami in ponudnikom katere koli vsebine.

Upoštevajte, da lahko za vsebino, ki jo prenesete, kopirate, kupite ali uporabite, veljajo dodatni pogoji in določila tretjih oseb.

C 3.

Prepovedane uporabe

Storitev lahko uporabljate samo za zakonite namene in v skladu s pogoji. Strinjate se, da ne boste uporabljali storitve:

- Na kakršen koli način, ki krši katero koli veljavno nacionalno ali mednarodno zakonodajo ali predpis.

- Za namene izkoriščanja, škodovanja ali poskusa izkoriščanja ali škodovanja mladoletnikom na kakršen koli način z izpostavljanjem neprimerni vsebini ali kako drugače.

- Za prenos ali zagotavljanje pošiljanja kakršnega koli reklamnega ali promocijskega materiala, vključno s kakršno koli »neželeno pošto«, »verižnim pismom«, »neželeno pošto« ali katerim koli drugim podobnim nagovarjanjem.

- Za objavo spletnih strani z vsebino, ki vsebuje ali promovira pornografijo/igre na srečo.

- Lažno predstavljanje ali poskus lažnega predstavljanja podjetja, zaposlenega podjetja, drugega uporabnika ali katere koli druge osebe ali subjekta.

- Na kakršen koli način, ki krši pravice drugih ali je na kakršen koli način nezakonit, grozeč, goljufiv ali škodljiv ali v povezavi s katerim koli nezakonitim, nezakonitim, goljufivim ali škodljivim namenom ali dejavnostjo.

- Za kakršno koli drugo ravnanje, ki komu omejuje ali zavira uporabo ali uživanje storitve ali ki bi, kot smo ugotovili, lahko škodovalo ali užalilo podjetje ali uporabnike storitve ali jih izpostavilo odgovornosti.

Poleg tega se strinjate, da ne boste:

- Uporabite storitev na kakršen koli način, ki bi lahko onemogočil, preobremenil, poškodoval ali poslabšal storitev ali oviral uporabo storitve katere koli druge stranke, vključno z njihovo zmožnostjo, da sodelujejo v dejavnostih v realnem času prek storitve.

- Uporaba katerega koli robota, pajka ali druge avtomatske naprave, postopka ali sredstva za dostop do storitve za kateri koli namen, vključno s spremljanjem ali kopiranjem katerega koli materiala v storitvi.

- Uporabite kakršen koli ročni postopek za spremljanje ali kopiranje katerega koli gradiva v storitvi ali za kateri koli drug nepooblaščen namen brez našega predhodnega pisnega soglasja.

- Uporabite katero koli napravo, programsko opremo ali rutino, ki moti pravilno delovanje storitve.

- Vnesite viruse, trojanske konje, črve, logične bombe ali drugo gradivo, ki je zlonamerno ali tehnološko škodljivo.

- Poskus pridobiti nepooblaščen dostop do, posegati, poškodovati ali motiti kateri koli del storitve, strežnik, na katerem je shranjena storitev, ali kateri koli strežnik, računalnik ali bazo podatkov, ki je povezana s storitvijo.

- Napad na storitev z napadom zavrnitve storitve ali porazdeljenim napadom zavrnitve storitve.

- Sprejeti kakršno koli dejanje, ki bi lahko poškodovalo ali ponaredilo oceno podjetja.

- V nasprotnem primeru poskusite ovirati pravilno delovanje storitve.

C 4.

Analitika

Za spremljanje in analizo uporabe naše storitve lahko uporabimo ponudnike storitev tretjih oseb.

C 5.

Prepoved uporabe mladoletnim osebam

Storitev je namenjena samo dostopu in uporabi posameznikom, starim vsaj osemnajst (18) let. Z dostopom ali uporabo katerega koli dela družbe jamčite in izjavljate, da ste stari vsaj osemnajst (18) let in imate vsa pooblastila, pravico in sposobnost za sklenitev te pogodbe ter upoštevanje vseh pogojev in določil Pogoji. Če niste stari vsaj osemnajst (18) let, vam je prepovedan tako dostop kot uporaba storitve.

C 6.

Intelektualna lastnina

Storitev in njena izvirna vsebina (razen vsebine, ki jo zagotovijo uporabniki), značilnosti in funkcionalnost so in bodo ostale izključna last podjetja in njegovih dajalcev licence. Storitev je zaščitena z zakoni o avtorskih pravicah, blagovnih znamkah in drugimi zakoni veljavne zakonodaje. Naše blagovne znamke in blagovne znamke ni dovoljeno uporabljati v povezavi s katerim koli izdelkom ali storitvijo brez predhodnega pisnega soglasja Podjetja.

C 7.

Kršenje avtorskih pravic

** Politika avtorskih pravic

Spoštujemo pravice intelektualne lastnine drugih. Naša politika je, da odgovorimo na vse trditve, da vsebina, objavljena v storitvi, krši avtorske pravice ali druge pravice intelektualne lastnine (»kršitev«) katere koli osebe ali subjekta.

Če ste lastnik avtorskih pravic ali ste pooblaščeni v njegovem imenu in menite, da je bilo avtorsko zaščiteno delo kopirano na način, ki predstavlja kršitev avtorskih pravic, pošljite svoj zahtevek po elektronski pošti na hello@brezplacnonasplet.si z zadevo: »Kršitev avtorskih pravic« in v svoj zahtevek vključite podroben opis domnevne kršitve, kot je podrobno opisano spodaj, pod »Obvestilo DMCA in postopek za pritožbe zaradi kršitve avtorskih pravic«.

Morda ste odgovorni za odškodnino (vključno s stroški in odvetniškimi honorarji) zaradi napačnega predstavljanja ali zahtevkov v slabi veri v zvezi s kršitvijo katere koli vsebine, najdene v in/ali prek storitve na podlagi vaših avtorskih pravic.

C 8.

Obvestilo DMCA in postopek za pritožbe zaradi kršitve avtorskih pravic

Lahko pošljete obvestilo v skladu z Zakonom o avtorskih pravicah v digitalnem tisočletju (DMCA), tako da našemu agentu za avtorske pravice v pisni obliki posredujete naslednje podatke (za več podrobnosti glejte 17 U.S.C 512(c)(3):

- elektronski ali fizični podpis osebe, ki je pooblaščena za zastopanje imetnika avtorske pravice;

- opis avtorsko zaščitenega dela, za katerega trdite, da so bile kršene, vključno z URL-jem (tj. Naslovom spletne strani) lokacije, kjer obstaja avtorsko zaščiteno delo, ali kopijo avtorsko zaščitenega dela;

- identifikacijo URL-ja ali druge specifične lokacije v storitvi, kjer se nahaja material, za katerega trdite, da krši avtorske pravice;

- vaš naslov, telefonsko številko in elektronski naslov;

- vašo izjavo, da v dobri veri verjamete, da sporna uporaba ni dovoljena s strani lastnika avtorskih pravic, njegovega zastopnika ali zakona;

- vašo izjavo, ki ste jo podali pod kaznijo za krivo prisego, da so zgornji podatki v vašem obvestilu točni in da ste lastnik avtorskih pravic ali pooblaščeni za ukrepanje v imenu lastnika avtorskih pravic.

Na našega agenta za avtorske pravice se lahko obrnete po e-pošti na hello@brezplacnonasplet.si

C 8.

Poročanje o napakah in povratne informacije

Informacije in povratne informacije o napakah, predlogih za izboljšave, idejah, težavah, pritožbah in drugih zadevah, povezanih z našo storitvijo (»povratne informacije«), nam lahko posredujete neposredno na hello@brezplacnonasplet.si ali prek spletnih mest in orodij tretjih oseb. Potrjujete in soglašate, da: (i) ne boste obdržali, pridobili ali uveljavljali nobene pravice intelektualne lastnine ali druge pravice, lastninske pravice ali interesa v zvezi s povratnimi informacijami; (ii) podjetje ima lahko razvojne ideje, podobne povratnim informacijam; (iii) Povratne informacije ne vsebujejo zaupnih informacij ali lastniških informacij od vas ali katere koli tretje osebe; in (iv) Podjetje ni zavezano k zaupnosti v zvezi s povratnimi informacijami. V primeru, da prenos lastništva na Povratne informacije ni mogoč zaradi veljavnih obveznih zakonov, podjetju in njegovim podružnicam podelite izključno, prenosljivo, nepreklicno, brezplačno, neomejeno in trajno pravico do uporabe, ki jo je mogoče podlicencirati ( vključno s kopiranjem, spreminjanjem, ustvarjanjem izpeljanih del, objavo, distribucijo in komercializacijo) Povratne informacije na kakršen koli način in za kateri koli namen.

Zgoraj omenjena spletna mesta in orodja tretjih oseb vključujejo naslednje:

Sentry

Sentry je odprtokodna rešitev za sledenje napakam, ki jo ponuja Functional Software Inc. Več informacij je na voljo tukaj: https://sentry.io/privacy/

C 9.

Povezave do drugih spletnih strani

Naša storitev lahko vsebuje povezave do spletnih strani ali storitev tretjih oseb, ki niso v lasti ali pod nadzorom Podjetja.

Podjetje nima nadzora in ne prevzema nikakršne odgovornosti za vsebino, pravilnike o zasebnosti ali prakse spletnih strani ali storitev tretjih oseb. Ne jamčimo za ponudbe katerega koli od teh subjektov/posameznikov ali njihovih spletnih mest.

Potrjujete in se strinjate, da podjetje ne odgovarja, neposredno ali posredno, za kakršno koli škodo ali izgubo, ki bi bi povzročila ali domnevno bi bila povzročena z ali v povezavi z uporabo ali zanašanjem na razpoložljivo vsebino, blago ali storitev le na ali skozi taka spletna mesta ali storitve tretjih oseb.

Močno vam svetujemo, da preberete pogoje storitev in pravilnike o zasebnosti vseh spletnih mesti ali storitev tretjih oseb, ki jih obiskujete.

C 9.

Zavrnitev jamstva

Podjetje zagotavlja te storitve na podlagi "takšne, kot so" in "kakšne so na voljo". Podjetje ne daje nobenih izjav ali jamstev, izrecnih ali posrednih, glede delovanja svojih storitev ali informacij, vsebine ali gradiv, vključenih v njih. Izrecno se strinjate, da te storitve, njihovo vsebino in kakršne koli storitve ali predmete, ki jih pridobite pri nas, uporabljate na lastno odgovornost.

Niti podjetje ali oseba, povezana s podjetjem, ne daje kakršnega jamstva ali zastopanja glede popolnosti, varnosti, zanesljivosti, kakovosti, točnosti ali razpoložljivosti storitev. Brez omejitve zgornjega niti podjetje ali kdo bi povezan z podjetjem ne zagotavlja ali jamči, da bodo storitve, njihova vsebina ali kakršne koli storitve ali predmeti, pridobljeni prek storitev, točni, zanesljivi, brez napak ali neprekinjeni, da bodo napake odpravljene, da so storitve ali strežnik, ki je na voljo, brez virusov ali drugih škodljivih komponent ali da bodo storitve ali storitve ali predmeti, pridobljeni prek storitev, drugače izpolnili vaše potrebe ali pričakovanja.

Podjetje s tem odpoveduje vse jamstva kakršne koli vrste, bodisi izrecna ali posredna, zakonska ali drugačna, vključno, vendar ne omejeno na kakršno koli jamstvo za prodajo, nekršitev in primernost za določen namen.

Zgornje navedeno ne vpliva na jamstva, ki jih ni mogoče izključiti ali omejiti v skladu z veljavno zakonodajo.

C 11.

Prekinitev

Vaš dostop do vseh ali katerega koli dela naših storitev lahko prekinemo kadar koli, z razlogom ali obvestilom ali brez njega, kar začne veljati takoj, tudi če po lastni presoji menimo, da ste kršili to pogodbo, katere koli smernice za storitve ali druge veljavne pogoje. Imamo pravico (čeprav ne obveznost), da (i) povrnemo URL vašega spletnega mesta zaradi dolgotrajne nedejavnosti, (ii) zavrnemo ali odstranimo kakršno koli vsebino, ki po našem razumnem mnenju krši kateri koli del te pogodbe ali katerega koli pravilnika podjetja, ali je na kakršen koli način škodljiv ali sporen, (iii) vas prosimo, da izvedete prilagoditve, omejite vire, ki jih uporablja vaše spletno mesto, ali prekinete vaš dostop do storitev, če menimo, da shranjevanje ali pasovna širina vašega spletnega mesta obremenjuje naše sisteme, ali (iv) prekine ali zavrniti dostop do in uporabo katere koli od naših storitev kateremu koli posamezniku ali subjektu iz kakršnega koli razloga. Ne bomo dolžni zagotoviti vračila nobenih predhodno plačanih pristojbin.

C 12.

Priznanje

Z uporabo storitve ali drugih storitev, ki jih zagotavljamo, potrjujete, da ste prebrali te pogoje storitve in se strinjate, da vas zavezujejo.

Zadnja spremeba in posodobitev splošnih pogojev v Celju, 01.03.2024

Nudimo brezplačno izdelavo profesionalnih spletnih strani, ki pripomorejo k hitrejšemu napredku vašega podjetja.

Podjetje

© brezplacnonasplet.si 2023